2/9 2010

Har inte hänt så mycket under veckan. Jag har varit på arbetsförmedlingen och jag kan bara säga det att jag får ångets varje gång jag ska dit. Jag vill inte ha dom att göra och eftersom jag bara ska jobba timmar så måste jag gå dit =S det enda positiva är väll att jag kommer få ett bra CV och personligt brev.
Idag har jag gjort en ny Au pair video som jag lagt upp på CC så nu hoppas jag på att det kommer in lite mer matchningar. Jag ska även få svar från den familjen jag pratar med under helgen, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra dennna gången men som sagt än så länge har jag inte haft turen på min sida. Det är helt enkelt bara att bita ihop för jag ger inte upp hehehe.
Jag har även blivit förkyld så ska snart lägga meej i sängen och läsa (dröma mej bort) i Twilight och Edward Cullen! Hihi
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0