19/9 2010 veckan som varit

Har inte skrivit något på hela veckan nu , har inte haft orken till att skriva och det har faktiskt inte hänt så jätte mkt heller. jag har fått 3 matchningar denna veckan men har bara pratat med en utav dem som verkar vara sådär men behöver nog prata med dem i telefon en gång för om ja ska kunna ge den en ärlig chans.
I onsdags fyllde jag år , känns bra att det bara är ett åt kvar tills 20. Tror de blir enklare med jobb då. hehe får se.
Jag fick pengar utav pappa och farmor utav mamma fick jag såklart mina älskade Twilight böcker så nu är det bara den sista boken som fattas, ska även få en jacka utav henne =D.
I fredags kom Linda hit i fredags så firade vi meej igår också med henne. Fick lite smik utav henne. Det var även ljusfesten här igår, en massa ljus över hela stan men de vi fint =) en nyhet de hade va att de visade bio på torget alltså rakt utanför vårat fönster och jag kan bara säga att de va den största skärmen ja någonsin sett haha. Bilder kommer. Idag är det även val som alla vet och jag börjar bli väldigt trött på allt tjat hehe.
Två veckor kvar.......
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0