12/9 2010

Har haft en väldigt trevlig helg (med några undantag haha). Igår åkte jag, mamma och Simone till Karlstad för att köpa skor och kolla lite kläder. Hittade 3 par skor men inga kläder så beställde idag ist hehe (bilder kommer). När det var dags att åka hem så började Fia våran hund att bete seej väldigt konstigt. Hon satt och skakade och andades väldigt konstigt men vi trodde att hon va törstig bara haha vi hade dock väldigt fel. När vi kom till Säffle så spydde hon rakt ut på mina byxor så det slutade med att jag satt utan byxor på vägen hem haha och efter det så gick hon bak till Simone och sket på hennes skor hahaha fy fan vilken biltur. Men som tur va så fanns det en rastplats precis när hon sket och vi va bara några minuter hemifrån. =P ne usch de får inte hända igen....
Jag har även bokade till för klippning och naglarna nu också så ja kommer att vara fin under hösten hehe inte speciellt dyrt blev det heller. Jag har även börjat träna lite smått igen så de känns bra.
Hoppas verkligen att jag får de andra Twilight böckerna när jag fyller år, jag läste klart den första boken idag och kan bara inte vänta på att få läsa de andra. Jag älskar verkligen böckerna och framför allt filmerna och Edward Cullen! Just de ja köpte två utav filmerna igår också. På fredag kommer Linda på besök och då på de kalas för illa meej, blir nog även en sväng på stan på lördagen eftersom det är ljusfetsten här då.
xoxo
Min nya resväska. Den är mkt mer lila egentligen.
Lördagens inköp! <3

Kommentarer
Postat av: Christine

Jätte snygga skor! :)

2010-09-29 @ 08:15:16
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0