2/10 2010

Om 20 dagar har jag haft mitt körkort i ett år redan.. Fy vad tiden går fort nu för tiden hehe. Iaf det  har hänt lite på Au pair fronten det senaste jag har fått två matchningar på två dagar, en familj i Kansas och en i New England och båda familjerna vill prata med meej. Ska bli spännande , ska maila båda två ikväll tänkte jag. Längtar tills på tisdag då ska ja klippa meej och fixa naglarna lite, ska bli skönt.. Ikväll blir det lugnt för meej kollar Dansfeber och efter det blir det nog lite film och kvällen avslutas med min kära Twilight bok. Jag är nu på min 4e bok på bara 3 veckor. Herregud va ja läser men de går verkligen inte att sluta. =D Jag är kär <3

3 dagar kvar!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aw lycko dig, har typ velat ha en match i kansas men har fått nästaan överallt annars känns det som:(

vilka organisationer är du med i? få hoppas nån av de familjerna är rätta familjen :)

2010-10-03 @ 12:51:08
URL: http://jenny-mittaventyriusa.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jaså? Jag har inte ens tänkt på Kansas. Det enda som va lite mysko va att ja pratade med ett medium för några månader sen och hon sa till meej att kolla upp Kansas. Hahaha. Jag är med i STS och CC. Men har fått mest matchnigar med STS. Vilken är du med i? Jag har en ny au pair blogg. Där jag enbart skriver om detta.

http://thereseeiusa.blogspot.com/

2010-10-03 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0