15/10 2010

Ne fy vad dålig jag är på att skriva här men har haft en hel del annat att göra. Jag har fått min familj i USA och där med fått en massa papper som ska läsas igenom och fyllas i. Boka tid på ambassaden. Jag har även hunnit med att spendera 7 timmar på akuten denna veckan med extrem smärta i mage/rygg, blev hemskickade med tabletter och ska avvakta i några dagar. Men hoppas på att de går över snart. Tycker de är tur att ja fick det nu och inte när ja ska åka över till USA.
Idag har jag varit på möte med min arbetscoach. Vi har pratat lite om hur min framtid ser ut och vad jag sak hitta på under tiden innan jag åker över Atlanten. Men ja ska iaf inte söka jobb eftersom de bara är ca 5 månader kvar innan jag åker :P.
Idag ska jag åka med mamma ner till Gbg. Vi har köpt en ny liten vovve som vi ska hämta där. Ska bli mysigt.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0