4/5 2010

idag kom min ansökan fram till Beatrice och hon ringde upp meej och sa att allt såg bra ut =)  va bara lite små saker som skulle fixas så ja gjorde de och mailade iväg det till henne. Så nu är det bara att invänta bekräftelse och välkomstbrev från stockholm och EF/CC. Börjar bli spännande detta och hoppas att modet håller så att jag kommer iväg helt utan problem, men de gör  jag nog (hoppas jag)..

Har haft ont i rygger under tv¨å dagar med så ska väldigt snart sova och hoppas att det har gått över till imorgon. Inte alls långt kvar tills the end heller. Fattar inte hur jag ska hinna klart med allt som ska göras innan, men de löser sej =).

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0