30/4 2010

Kan inte riktigt sova  och funderar lite över hur vissa egentligen tänker!? Har haft ett ganska så långt och intressant samtal idag med, vet inte riktigt vad jag ska säga men blev ganska förvånad över det. hmm... men men... Har iaf postat ansökan idag och de med väldig blandade känslor måste jag säga. förväntansfull, lite ångerfull, glad men samtidigt totalt livrädd.. kommer jag att klara det? Bara att vänta och se. Inte alls långt kvar till studenten nu heller och jag ser verkligen fram emot det men skulle behöva stanna klockan lite så att jag hinner med allt som måste göras innan.. Men klänningar, skor, mössa och frisyr är klart =)

nee nu måste jag nog försöka sova.... Natti natti  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0