27/5 2010

NU!!! Har jag äntligen fått min första matchning så som jag har väntat. Men igår fick jag svar på varför jag fått väntat också det har varit någon error på  min profil sedan i lördags.. Jag kunde inte lägga upp min video så jag mailade igår och frågade och då såg de att de va error men de fixade till det med en gång så nu är min video uppe och nu har jag fått en match..

De bor 25 min utanför DC..hmm.. inget ställe för meej. Familjen verkar både bra och dålig på samma gång, lite konstiga rutiner och så men får se om de vill prata med mej eller inte.

Nu är det bara 14 dagar kvar till studenten, tills jag är fri!! Mitt betyg sätts imorgon och jag har gjort mina sista prov på väldigt länge! Jag kan inte beskriva hur skönt det ska bli att få sluta efter dessa tre långa år på Karlberg, men de  har varit på roligt, tråkigt, bra och dåligt. Men det jag kommer att minnas mest från mina tre år är nog min praktik i Spanien under 2009 och mitt projektarbete MIN hyllningsshow till Michael Jackson!

Nee nu ska jag kolla lite film innan jag somnar, upp till skolan imorgon igen sen är det helg ska bli såå skönt..
Får ju inte glömma att jag och Malin har varit barnvakt till lilla Simone idag med.

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0