26/6 2010

Ja det har nog hänt en del sedan jag skrev sist.. Jag har gått med i au pair organisation nr 2, bestämt mig för att gå ur båda två då jag har mailat med en familj som jag förmodligen kommer att hamna hos och de var med i en organisation som jag inte var med i så nu har jag gått med i organisation nr 3. Hahahaha jag undrar hur detta kommer att sluta men jag hoppas att de kommer bli bra till slut. Ska förmodligen på möte i Gbg under nästa vecka och när jag väl varit där så tror ja de kommer gå grymt fort till jag väl kommer iväg.

Nästa vecka kommer jag ha en hel del att göra känner jag.
På måndag kommer det ett medium hit, spännande. Tisdag för jag hjälpa Malin att flytta ur helles lägenhet.
Onsdag blir de mer flytt och sen läkarundersökning, onsdag natt börjar våran lilla resa upp till Stockholm. Malin ska till ambasaden så jag har lovat att följa med henne, dessvärre för jag vänta untanför. men men hehe vad gör man inte för sin familj.

Igår var det midsommar och ETT  år sedan Michael Jackson dog, kan inte riktigt förstå att det redan har gått ett år sedan han dog. Men vi gjorde allt en fin tårta =)

nee nu ska jag vara lite social med min familj.

Heej heej  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0