21/6 2010

Har haft en lugn men väldigt skön helg. Avslutade helgen med att göra klart min ansökan till Au pair organisation nr 2. Får se ifall de går lite fortare med denna men har hört att de ska gå grymt mkt fortare. =) har redan spanat in en familj som jag väldigt gärna vill prata med. Får se hur de blir, imorgon får jag förmodligen svar på när jag ska gå på mötet. Längtar redan tills jag har fått det gjort för då vet jag att jag är ett steg närmare att prata med familjerna. Hoppas på att jag kommer iväg senast augusti eller spetember. Jag har även fått ett mail från en familj i Texas men är väldigt osäker på det där.. men men.. Avslutade söndagskvällen med att se på This is it, är fortfarande övertygad om att det skulle bli tidernas konsert. Kan inte riktigt fattat att det redan är ett år sedan som han dog. Usch vad tiden går fort. Eftersom årsdagen är på självaste midsommar  i år så ska jag baka två tårtor en blir den traditionella jordgubbstårtan sen blir det en MJ tårta såklart. Kalla meej knäpp men detta ska göras. Längtar tills jag kommer iväg till USA så att jag kan se alla platser på riktigt.

Nu är det också bestämt att jag ska jobba endel på grillen under sommaren fram tills jag åker till USA och det säger jag ju inte nej till. Måste ju alltid ha pengar så det får gå :P bättre än arbetsförmedlingen iaf hahah.

Heej heej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0