8/7 2010

Då var det dags att uppdatera lite här igen då. Jag fick ett mail från en familj i San Diego i måndags. Men det visade sig att de va med i en helt annan organisation än mig. Vilken skräll tänkte jag hehe. Men vi mailade lite och kom överens om att mamman i familjen skulle  ringa mig på onsdag kväll. Så kl. 18 igår fick jag ett samtal ifrån USA och kan inte säga mer än att familjen verkar helt underbar och det kändes som om att det verkligen klicka mellan oss. Jag skulle i vilket fall få deras beslut senast på fredag alltså imorgon och hoppas på goda nyheter. Skulle dom tacka ja till mig så får jag göra en super snabb ansökan till deras organisation men mamman skulle hjälpa mig och försöka snabba på allt så att jag kan komma iväg så snabbt det bara går.

Hmm undrar hur mång ggr jag kommer att kolla min mail imorgon kväll.. Hahaha. Nee börjar bli dags för mig att sova tror jag eller i alla fall lägga mig och kolla en film. Har jobbat idag och så har jag lite ont i ryggen =/

Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan! Låter härligt med en familj i San Diego! :D Du hade skrivit kommentar i min blogg om Cultural Care, att jag borde byta till en annan organisation hehe :) Vilken var det du menade som är stor i USA men inte här i sverige? :) Skulle gärna gå med i fler, så att man kommer iväg nån gång.. Men det blir så svårt med referenserna :/ Liksom min ena referens har bytt arbetsplats och jag får inte tag på henne. Hur har du gjort?

2010-07-09 @ 17:48:20
URL: http://kikit.blogg.se/
Postat av: Therese

Alla organisationer kräver olika men tror de ska funka med bara en barnreferens på denna organisationen. Den heter Expertaupair, den ska även vara mkt billigare än de övriga organisationerna =)

2010-07-09 @ 21:00:07
Postat av: nälla

hej, hittade din blogg via nellys skotävling, rösta på din sko, hehe. men iaf, vad är detta snack om usa och familjer? vad ska du göra där? har du släkt där eller ska du flytta dit? själv vill jag flytta dit, men hittar inget annat bra jobb än au-pair, och det vill jag inte jobba med , hihi.

2010-07-18 @ 22:50:02
URL: http://naellah.blogg.se/
Postat av: Theresee

Heej !!



Tackar, jo jag ska åka som Au pair och väntar på att få en familj.

2010-07-18 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0