31/7 2010 02.44

Tror de va sovdags för väldigt länge sen, men de blev en film i sängen innan och jag kan lova att de va den mest sorgligaste film jag någonsin sett. Jag brukar aldrig böla till filmer men jag har ärligt talat grinat konstant i säkert 30 min. Ne fy den va hemsk och tyvärr någon som är en vardag i allt för många familjer.
Börjar bli ganska trött på att inte få några matchningar, känner att det står still och att jag typ aldrig kommer att komma iväg. Ju längre tid det tar med matchningar och hitta en familj desto mer börjar jag tvivla, fundera och tänka på ifall detta verkligen är någon som ja ska göra, kommer jag att klara av detta, kommer jag att trivas, kommer familjen att tycka om meej och hur kommer allt att bli när man väl kommer hem igen.. Och andra stunden är jag taggad till 10000 och skulle kunna sätta meej på närmaste plan och bara åka. Det är ju detta jag vill göra, men vågar jag. Kommer jag att klara meej utan hemma, utan min älskade mamma i ett helt år?!. Jag måste göra som en person sa till meej för inte så länge sedan. jag måste börja lyssna mer på vad jag vill göra, vad som kan vara bra för meej. Jag ska sluta tänka så mkt, sluta fundera över hur saker kunde ha varit om man gjort de annorlunda. Gör jag inte detta så kommer jag att sitta här hemma sen och fundera över varför jag inte åkte och hur de skulle ha varit ifall jag hade åkt. Hade jag vuxit som människa, kommit hem och ha upplevt en massa saker som jag kommer att bära med meej resten av mitt liv.
Jag vet att det som jag kommer att sakna när jag är borta det kommer att finnas kvar och ta emot meej när jag kommer hem igen. De e dom som ja ska berätta alla mina upplevelser för, visa alla bilder för och ge alla presenter som jag köpt. Jag vet att jag tvivlar för mkt på meej själv och att jag har alldeles för höga krav. En sak som ofta dyker upp i mitt huvud det är kommer jag att klara det med språket?! Det är ett svar som jag kommer att när jag väl kommer dit. Men som sagt när jag har bestämt mej för en sak så gör jag det till 100% och av hela mitt hjärta. Skulle det vara så att jag inte skulle trivas där borta eller att allt skulle gå åt skogen så är det bara att åka hem igen. Jag skulle inte se det som ett misslyckande. Nej jag skulle se det mer som en väg i livet som inte var menad för mej, ett litet snedsteg. Men jag tror att detta kommer att bli en super upplevelse för meej och jag ska göra det. Jag ska klara det!
Så nu har jag skrivit av mej lite och tror att det är dags att sova!
Natti natti<3

Kommentarer
Postat av: Micaela

det tar faktiskt på en mer än vad man tror då man inte får några matchningar, så tråkigt när det stpår still :(

2010-07-31 @ 08:22:17
URL: http://mmicaela.devote.se
Postat av: Therese

Ja, jag blir galen snart. Jag vill verkligen komma iväg snart =D

2010-07-31 @ 13:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0