26/7 2010

Fick idag mail om att min ansökan till SI hade blivit godkänd så nu är det bara för matchningarna att komma, jag tar emot så många jag bara kan för jag vill verkligen komma iväg snart. Jag vill inte sitta här hemma i Åmål till hösten och vara arbetslös. Ne usch fy och blä, det är inget för meej. Funderar även på hur mkt man kan orka att spara under året i staterna. Vill nämligen ta min reseledar utbildning när jag kommer hem. Men men de e bara att vänta och så. När jag väl är i USA så finns de nog enormt mkt som man vill se och köpa så jag kommer väll att komma hem som fattig. Hahah.
Snart dags för meej att sova, upp tidigt imorgon och åka till Liseberg med familjen. Ska bli skojjigt att komma iväg lite. Skriver mer imorgon när jag kommer hem och då blir de även lite bilder från Liseberg=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0