25/7 2010

Idag är det en riktig mys dag, det regnar ute så man får hålla seej inne och kolla på film. Funderar på att baka med Simone sen så att hon får något att göra idag. CC matchningen försvann igår och lika  bra var de för att de va ingen familj som passade meej, men fattar inte varför de håller kvar en så länge när de ändå inte hör av seej. Jag fick matchningen i torsdags och imorse va den borta. Hmm... Längtar tills imorgon, då blir min ansökan på SI förmodligen godkänd ifall de nu inte hittar något att klaga på :P Kan ju alltid hoppas på att de kommer in lite matchningar under veckan nu också så att jag kommer iväg snart. Har spanat in några familjer på SI som jag ska kontakta tänkte jag =D.
Har hört ifrån min syster också som nu befinner sig hos sin familj i Colorado, hon har de verkligen super bra och imorgon är det redan två veckor sedan hon åkte. Gud va tiden går fort.
Heej heej <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Kul att läsa om din matchningsprocess! Har din syster någon blogg? :)

2010-07-25 @ 21:55:12
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja hon har en blogg. den heter mizzmolly.blogg.se

2010-07-30 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0