21/7 2010

En liten uppdatering om vad som har hänt under dagen kanske. Jag hade fått ett mail imorse när jag vaknade där det stod att min ansökan skulle bli skickad till London för godkännande så fort de fått in mina papper från Lisa som jag gjorde min intervju med och om London godkänner min ansökan så ligger jag med i matchning sen, så nu borde snart min drömfamilj komma fram tycker jag =D.
Vi har haft väldigt fint väder här idag, varmt och slogit nästan hela dagen inget regna iaf. Tog mej sovmorgon och efter det åkte jag, mamma, Daniel och Simone till Getebol för att bada. Och jag kan nu berätta att jag har tagit mitt första dopp för i år. Vattnet var för en gångs skull inte kallt =D. Blir de lika fint väder imorgon så tar vi nog en sväng till Getebol igen annars blir det nog Karlstad en sväng, ska byta ut Daniel TV och kolla lite affärer.
Nix nu ska ja sova , Natti natii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0