18/7 2010

Va roligt att se att det är så många som läser min blogg, hoppas att ni fortsätter med detta. Jag vet att mina inlägg inte är så långa just nu men de kommer bli längre.Nu ligger min sko på 9:e plats och det är över en månad kvar på tävlingen såg jag nyss. Heheh jag fick för meej att den var slut imorgon, men men bara att fortsätta att rösta..
Nu till au pair fronten. Jag har fått ett nytt mail ifrån C familjen, de skrev att de ville prata med meej igen så nu får vi se ifall de ringer mig imorgon. SD familjen pratade jag med igår och de lovade mig ett besked idag så jag hoppas på att jag hinner få det innan jag lägger mig sen.
Trött och förkyld tror jag att ja börjar bli igen, fy fy inte bra..
Kollat på ondskan just nu så får se ifall jag skriver något här innan jag lägger meej sen.
Bjuder på en bild också.
Studenten 2010!
Heej heej <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejsan! Du har en jättefin blogg! =)



Jag såg att du också var med på Nellys skotävling, och jag har sett vad du har fått höga poäng snabbt, så jag undrar bara hur du har gjort? =)

2010-07-18 @ 22:27:02
URL: http://fillanspot.wordpress.com/
Postat av: emma

Superfin blogg. (:

2010-07-18 @ 23:51:17
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/
Postat av: Therese

tackar, ja du jag har inte gjort så mkt faktiskt :P

2010-07-19 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0