17/7 2010

Heej heej  alla!

Igår va det väldigt varmt här igen, men jag klagar inte! Vi åkte ner till badstranden igår med Simone och var där i någon timma. Kollade film och åt pizza på kvällen så det var en riktig mys kväll. Sen så fick jag ett oväntat samtal, familjen i Chicago ringde mig så jag fick prata med både mamman och pappan men jag blev inge klokare utav det ska ni veta. Dom pratade lite och undrade ifall jag hade några frågor, men jag kunde inte komma på några typ. Så vi hade inte så jätte mkt att prata om tycker jag, men dom ville ringa mig igen så vi får se om jag får något samtal imorgon.Ikväll ska iaf SD familjen ringa mig, det ser jag fram emot. Hoppas på att kanske kan komma iväg snart. 

Här kommer en liten bild på Simone =D



Skriver mer ikväll, Heej heej <3


Kommentarer
Postat av: michelle

aaaaaa micchaaeeel <33 din sko på nelly var snygg :d<3 röstade på den;)

2010-07-17 @ 15:49:23
URL: http://michellemaiga.blogg.se/
Postat av: Therese

Tackar =D

2010-07-17 @ 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0