17/7 2010

Blev inge klokare efter detta samtal heller. Dom måste prata med den andra tjejen imorgon innan jag kan få svar från dem, så imorgon vet ja hur de vill ha det. Men samtidigt så mailar den andra familjen och undrar vad som händer. Det enda jag kan svara är ju att jag får svar imorgon. Ursch ja känner mej så dum att inte kunna ge denna familjen ett svar. Men får se vad dom säger nu i nästa mail. Kommer inte att kunna sova inatt, vill ha imorgon kväll NU så att jag kan få ett svar, och jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida! Jag börjar få lite smått ångest tror jag.. Hehe
Bara att vänta snällt.

Heej heej  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där =D

på min blogg just nu har jag en tävling som jag tycker att du ska vara med i! :)

en tävling der du ska ta en sommrig bild och skicka in till mig, till min email. rubriken ska du döpa till SOMMARBILD så att jag vet att jag INTE ska slänga den, för mer info om denna tävlingen hittar du på denna länk http://igustafsson.blogspot.com/2010/07/info-om-blogg-tavlingen.html

hoppas att du vill vara med.

ha en bra dag, pussar och kramar.

2010-07-18 @ 00:06:59
URL: http://igustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0