1/7 2010

Fy vad jag är dålig på att skriva här då. Men de kommer det att bli ändringar på när jag åkt till staterna, då kommer jag skriva minst en gång om dagen och de kommer att komma upp en massa bilder.  Idag har jag varit med Malin till Sthlm, hon skulle till Amerikanska ambasaden för att fixa sitt visum. De va verkligen inte lätt att hitta till det stället. Vi åkte härifrån Åmål kl. 03.00 inatt och var hemme runt kl.16.00 så nu vet ni vem som är väldigt trött och ska sova snart. =P Denna resa till Sthlm väntar mig en gång till då det är min tur att fixa visum inför min resa till staterna. Det kan bli om två veckor eller några månader...hmmm...Vill inte vänta för länge innan jag kommer iväg, hinner tänka och fundera alldeles för mkt på olika saker. Imorgon kl.11.00 bär det av ner till Gbg, ska på en intervju med STS kl. 14.15 och hoppas verkligen att allt går bra och att jag är klar med allt. Ska passa på att lämna in alla mina papper då medans jag ändå är där, de sa att de skulle maila över alla papper till USA med en gång så att allt ska gå fortare =) Hoppas hoppas.

Nee nu ska jag krypa ner i sängen!!
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0