15/7 2010

Hmm undrar egentligen när jag kommer att komma iväg. Trodde aldrig att de skulle bli så svårt att välja familj, att hitta den perfekta... Men  men det kommer, jag måste bara ha tålamod. Hoppas verkligen att SD familjen ringer mig ikväll och att jag får ett besked om hur de vill göra =D skulle  bli så glad ifall de vill ha mig som deras au pair. Jag skulle sätta meej och fylla i alla papper på en gång hehe....Har även en matchning med en annan familj som jag inte är helt säker på så det kommer troligtvis inte att bli dom heller.
Valet som jag ska göra är viktigt och det handlar faktiskt om mitt jobb/hem och liv under ett helt år. Allt måste fungera. Jag ville gärna inte komma över till USA och upptäcka att den familj som jag valt inte passar mig alls. Det vore hemskt och hoppas verkligen inte att de kommer att hända.
Jag ser fram emot denna resan och jag vet att jag är redo att ta det steget.

Skriver mer ikväll om de har ringt.
Heej heej  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0