15/7 2010

Andra gången för idag som jag skriver och har inte blivit ett dugg klokare sen förut.. Börjar bli mer och mer säker på att jag inte kommer att få något samtal idag eftersom jag ännu inte fått något mail om tid =S Vill ju att hon ska ringa... men men  har inte ringt innan jag lägger mig så får jag skicka iväg ett mail till henne och fråga helt enkelt.
På tal om den andra familjen så vet ja inte hellerr hur ja ska göra, jag har redan gjort mitt beslut om att det inte blir Chicago familjen men ska jag maila dem nu eller ska jag vänta tills dom ringer.. Jag blir galen av alla tankar som far runt i huvudet och bara blir fler och fler.
Mailade även med SD familjens organisation förut och sa att jag kan få en tid på ambasaden om ca 2 veckor om det blir denna familje, så hoppas på ett svar idag =D Skulle vara så skönt att få allt klart. Att bara fylla i visum ansökan, skicka efter körkortet och packa väskan. Vill ha allt det gjort. Längtar så tills den dagen då jag står på flygplatsen, då mitt äventyr ska börja. Spännande.

Men men  jag får sätta meej ner och vänta ett tag till, så får ja se om hon ringer.

Heej heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0