14/7 2010

Idag fick jag matchning nummer två med STS en halv svensk familj i Chicago. Stade såg verkligen trevlig ut och familjen verkade också trevlig. Jag ska även prata med San Diego familjen imorgon kväll och det ser jag fram emot. Hoppas att det blir lite mer klart för mej vart jag kanske kommer att hamna, tycker verkligen om den familjen. Familjen i Chicago skulle också ringa mig imorgon. Så nu vet jag iaf vad jag kommer att få göra, sitta och passa på telefonerna här hemma. En har hemnummret och en annan mobilnummret hehe. Får se vem som ringer först. Tycker att det är vikigt att ge familjerna en chans och verkligen prata med dem på rikitgt. Har några frågor till båda familjerna så tror inte att detta kommer att bli något problem inte =D.

Nee nu är jag trött, tror de får bli en film och sängen nu så skriver jag mer imorgon efter mina samtal med familjerna.

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0