12/7 2010 kl.02.26

Kan inte säga annat än att jag är förbannat trött just nu. Natt till igår sov jag 4 timmar och nu har ja inte sovit alls. Anledning: Jo nu om en liten stund är det dags att bege sig mot bilen och ner till Gbg, Malin ska med sitt plan till USA. Jag är faktiskt väldigt avis på henne att hon åker idag. Men tror nog att jag snart är på G mot staterna. Jag fick ju en matchning i Ohio natt till igår och sedan ringde hon meej två gånger under dagen igår. Familjen verkar vara väldigt trevliga och ärliga =) Lovade henne att jag skulle komma med ett besked idag ifall jag ville bli deras Au pair. Men först ska jag sova en stund i bilen.....


Hör senare idag och då lovar jag att berätta mitt besked för er.
Heej heej  <3

Kommentarer
Postat av: Tinde

vad kul med alla matchningar :) ska din syster också åka? roligt. Vart ska hon?

2010-07-17 @ 09:56:06
URL: http://tindes.se
Postat av: Therese

Hon har redan åkt, hon kom fram till sin familj igår i Colorado =D

2010-07-17 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0