11/7 2010

Känner att jag kommer att skriva här mer än en gång idag. Var ute med mina systrar igår och hade ett litet avskedsparty för henne mkt trevligt måste jag säga! =D När jag kom hem inatt så hade jag precis fått en matchning och jag hade även fått ett mail från mamman i familjen och hon ville ringa till mig idag, så nu har jag nyss svarat på hennes mail och sa att de gick bra att ringa. Känner att jag måste ge alla familjer en chans. Vet inget om stället de bor på men får läsa på lite.

Inatt bär det av ner till GBG med familjen vi ska lämna av Malin på flygplatsen. Hennes äventyr börjar på måndag. Hopps att jag snart kommer efter! Men nu snart ska vi åka ut och bada! Hörs sen!

Heej heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0