10/7 2010

Hmm har ännu inte fått något svar från familjen i San Diego, dom skulle ha gett besked igår. Så just nu ser de inte så ljust ut, de kanske valde den andra au pairen =/ hoppas verkligen inte det hehe. Tyckte verkligen att de klickade mellan oss och vi kom verkligen bra överens och hade samma åsikter om mycket. Men men jag skickade iväg ett litet mail och frågade så hoppas att jag får ett svar under dagen.

Ja va blir de mer idag då tro. Ta det lugnt , städa lite, lägga in  musik på min nya mp3 så den är klar ifall de blir till att åka snart. Jag får nog hjälpa Malin lite med hennes packning hon åker ju på måndag. VILL OCKSÅ!!! Men fattar inte hur ja ska lyckas få med meej de ska med, kommer säkert att glömma en hel del :P


Skriver mer senare ifall jag fått något besked! Det känns som en avgörande dag idag. Endera befinner jag mig i USA inom en måndag på mitt livs äventyr eller så är jag kvar här hemma i lilla Åmål  och letar fortfarande efter en familj!

Heej heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0