9/8 2010

Det känns lite konstigt att sommarlovet snart är över här i stan och jag ska inte tillbaks till skolan igen. Funderar på vad jag ska göra om dagarna fram tills jag får en familj och kan åka till USA. Man vill ju inte bara sitta hemma och glo direkt hehe. Jag funderar också över hur allt kommer att vara när man kommer hem igen. När man lämnar Sverige och sitt trygga hem så är man ganska så osäker och har inte allt för mkt erfarenheter. Man tvivlar på om man kommer att klara av sprråket m.m. Sen när man kommer hem så har man blivit jätte bra i engelskan, du är en miljon erfarenheter rikare och inte alls osäker längre och du har vuxit som människa enormt under bara ett år.
Jag tror att denna staden kommer kännas väldigt liten när man kommer hem men samtidigt skönt att kunna slå sig ner ett tag innan nästa äventyr börjar. Jag tror inte att man kommer vara lika rädd för nya äventyr längre.
Några tankar som jag har.
Idag ska iaf SF familjen ringa mej. Hon har inte svarat på mitt mail än så hoppas verkligen att hon ringer iaf. Vill ha ett svar nu.
Nee dags att göra lite nytta, byta om, borsta tänderna och åka ner till stan.
Heej heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0