6/8 2010

Igår kväll fick jag ett mail från familjens förra au pair så hon kommer att ringa mig ikväll och jag har skrivit ner en hel del frågor som jag vill fråga henne =). Tycker det är väldigt bra att får prata med en tidigare au pair för dom vet ju hur familjen är och vilka regler som gäller. Jag hade även fått ett mail ifrån mamman inatt också hon berättade lite mer om barnen och sa att hon ville prata med mig igen så fort jag hade pratat med au pairen.
Får väll hoppas på det bästa. Blir det denna familjen så åker jag redan nästa månad så det är inte alls långt kvar. De hade två datum som jag kunde välja mellan. Den 13e och den 27e sep.
Skriver mer ikväll.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0