4/8 2010

Fick inget mail inatt så hoppas på att det kommer ett ikväll. Fick ju matchningen ganska så sent igår med. Hoppas verkligen att de kommer att ringa mig. Men men måste komma på något att göra så att dagen går lite fortare. jag ska iaf skriva ner lite frågor till familjen så det är klart ifall de ringer utan att maila först sen så har jag lovat min lillasyster att vi ska baka idag med så det får vi väll göra sen =D. Ska följa med mamma och Simone och kolla skolväska också, hon börjar ju i skolan om två veckor, tycker tiden har gått alldeles för fort, Simone är redan 5 snart 6 år och ska börja skolan, de va ju inte länge sen hon va en liten bebis.
ne nu får ja hitta på något =)
Heej heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0