3/8 Important Notice From AuPairCare‏

Jag har äntligen fått en matchning till och när jag gick in på min sida och läste så måste jag säga att jag fick ont i magen. Den kändes väldigt bra. Hoppas nu att familjen är lika bra som min magkännsla redan verkar tycka. Ojoj.. Det fanns iaf en mail adress till mamman med i matchningen så jag skickade iväg ett litet mail till henne och skrev att jag väldigt gärna ville prata med dem, så hoppas att hon svarar inatt så att vi kan bestämma tid. =D=D
Heej heej <3
De bor i denna vackra stad!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul kul KUL! Berätta mer! Vad är det för familj? :)

2010-08-03 @ 23:21:38
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Therese

En ensamstående mamma med två barn en pojk på 6 år och en tjej på 9 år. Mkt mer än så vet jag inte än men hoppas på att de hör av sig snart =)

2010-08-04 @ 01:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0