3/8 2010

Det börjar ärligt talat att bli riktigt jävla tråkigt att bara sitta och vänta på att få en matchning, man kollar sin mail typ 1000 ggr i timmen även att man vet att inget har hänt. När man lägger sej på kvällen så tänker man att imorgon när jag vaknar så har jag säkert fått en, men blir lika besviken var enda gång. Försöker även att inte tänka på det så mkt men va fan ska man göra. Jag tog studenten för snart två månader sedan och det är ju inget, skolorna har ju inte ens börjat än men ändå börjar jag få lite panik. Vad ska jag hitta på? Jag kan ju inte bara sitta hemma och vänta på att få en matchning. Jag har ett alternativ men de kan jag göra först när jag kommer hem igen. Jag ska gå min reseledarutbildning. Kostar en del men de skiter jag i. Hehe.
Ne detta var mina tankar för idag.
Heej heej  <3

Kommentarer
Postat av: micaela

jag förstår verkligen hur du känner, vi siter i samma båt känns det som. om och om igen kollar man mailen att kasnke just den här gången har man fått en match men icke..



men hoppet är väl de sista som lämnar människan? :)

2010-08-03 @ 17:48:31
URL: http://mmicaela.devote.se
Postat av: Therese

Ja hoppet är nog det sista som lämnar oss, vi får hoppas på det iaf. Men vi får nog våra familjer snart =D hoppas de iaf.

2010-08-03 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0