25/8 2010

Fy vad jag är dålig på att skriva här då, men ärligt talat så har inget här på Au pair fronten så det finns inte så mkt att skriva om. Jag hade en matchning som jag inte har berättat om än men det blev inget med den familjen så behöver inte skriva mer heller.
Jag har iaf kärat ner mej i Twilight , Gud vilka bra filme och snygg kille!
Kollade även på Remeber me nyss och jag grina igen. Filmen var verkligen bra och hemsk. Man börjar verkligen tänka på vad man har efter att ha sett den filmen, man förstår hur fort och oväntat något kan försvinna. Något som man kanske hela tiden har tagit för givet. Fy men filmen var iaf underbar och samma fina kille med i denna film som i Twilight.
Ne dags att kolla på en film till sen blir det sängen.
Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej! Kom in på din blogg och såg att du också är anmäld till SI som Au Pair, du verkar ha svårt med matchningar, det hade även jag :S Ska nämligen åka nästa år istället. Hur många barntimmar har du?

2010-08-26 @ 11:24:37
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej =) Va roligt att du också ska åka som au pair. Jag tror de va runt 3500 timmar så jag har ganska så många men det är tyvärr väldigt trökt.

2010-08-26 @ 16:04:37
URL: http://misstheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0