18/8 2010

Har nyss varit iväg och handlat lite till mamma så att hon slipper göra det när hon kommer hem så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen men men det märks. Jag funderar på om man ska skaffa sig en till blogg sen när man väl åker. En blogg som alla kan läsa och den andra som är lite mer familj vänlig hehe, får fundera lite på detta.
Fattar heller inte detta med hälsoundersökningen. Det finns alltså tjejer som har betalt över 1000:- för denna och åker man med SI så måste man även göra ett TBC test som vissa har betalat 300:- för detta är sjuk hur det kan vara sånna skillnader på pris. Jag har gjor två hälsoundersökningar eftersom jag är med i både SI och STS (har även gjort TBC testet) och tro det eller ej men jag har inte betalat ett öre för detta =D.
xoxo

Kommentarer
Postat av: crasy

Hej! snälla rösta på min kompis sko!hon ritar typ as coola älvor! en av dem e på skon!!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



TACK!!!

2010-08-21 @ 14:21:20
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0