1/8 2010 Dagens tankar

Sommaren verkar redan vara slut och det har knappt varit någon sommar i år =S . Inget nytt på matchnings fronten heller, jag undrar verkligen när  det ska komma igång på riktigt. Hoppas att de gör de snart för jag vill verkligen komma iväg nu. jag har också börjat fundera på vad men ska hitta på när man väl kommer hem igen. Skulle det bli så att man hamnar i en storstad i USA så trivas man nog inte så bra i lilla Åmål när man kommer hem sen. Jag har funderat på om jag ska ta den där reseledar utbildningen i Spanien som jag har kollat på eller om jag ska söka meej som au pair till något annat ställe i världen eller ska jag helt enkelt slå mej  ner här hemma. Ja de är bara att vänta och se hur jag känner när den dagen kommer.
Heej heej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0